tisdag 22 maj 2012

days like these

har börjat dagen med lite stretching medan tevattnet kokat färdigt . sedan en ordentlig frulle med skinkmackor , blåbärssoppa , havregrynsgröt & en stor kopp grönt te . nu ska jag fortsätta med lite enklare styrkeövningar , & möjligtvis någon form av meditation / mindfulness ?
någon som har testat mindfulness ? verkar vara nya flugan , & ganska likt typ zen meditation ?
hehe jag har inte så stor koll egentligen , men vore kanske kul att testa någon gång .

storebrorsan har poppat förbi min lägenhet efter lite skate , med sig hade han bl a en snygg tischa från san fransisco som han köpt hem till mig från skateresan i australien & USA ! jag blev skitglad såklart . här är en video han har filmat / klippt ihop från deras trip förresten ,
plus musik av simon seidal . top notch !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar