lördag 5 maj 2012

update update

clara d . jacket : jack & jones

BAAM . här var det ju inte asmycket liv då . det är det inte heller i min vardag just nu ( trist va ) , men visst finns alltid saker som snurrar . hampus kom över igår kväll för att göra musik med alex , sen tittade lala förbi också , vi käkade glass & snackade om ja allt shit som går att snacka om. sen har jag också 1 ) . lyckats bränna mina axlar i solen ( men ändå bra tecken - ett sommartecken ) 2 ) . beställt hem en helt ny prom dress fastän jag redan har haft en klar sen månader tillbaka men när klänningskalla fötter & shoppingspontanitet slår in , vad gör man ? 3 ) . fått massive träningsvärk i röven . den där hitlers hund är ju en killer .

nu har jag ju inget mer vettigt på tungan så peace out & live free !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar